Városlista
2024. május 9, csütörtök - Gergely

Hírek

2012. Április 20. 14:09, péntek | Belföld
Forrás: STOP / Origo

Vissza a középkorba: jön az internet-adó?

Vissza a középkorba: jön az internet-adó?

A közfelháborodást kiváltó tervezett tranzakciós, vagy elterjedt nevén sárgacsekk-adó is kevés lesz a költségvetésen tátongó lyukak betömködésére.

Az Origo értesülése szerint Matolcsy tárcája most azt javasolja a kormánynak, hogy adóztassa meg a telefonálást és az internetezést.

A hírportál információi szerint a telefon- és internetadó ugyanúgy működne, mint a sárgacsekk-adó: a szolgáltatók számláznák ki és szednék be az adót, de a teher a felhasználókat sújtaná. Vagyis aki sms-ezik, mobiltelefonál vagy vezetékes készülékről hív valakit, internetezik, az fizetne. Az adó mértékét az Origo minisztériumi forrásai nem tudták megmondani, szerintük még nem dőlt el, hogy adatforgalom, vagy a felhasznált percek alapján fizetettik-e meg az új adót.

Origo / STOP

Ezek érdekelhetnek még

2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld

Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen

Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.

2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld

Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt

Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát

2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld

Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának

A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.

2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld

Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra

Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink