Hírek
2011. Július 25. 14:27, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Milliókba kerül a nem fogadott hívás a cégeknek

Százmilliós nagyságrendű az az összeg, melyet a magyarországi vállalkozások évente elbuknak csupán amiatt, hogy az érdeklődők nem érik el őket telefonon.
Különösen a szállodaiparra jellemző, hogy sokáig váratják a hívó felet. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös tanulmányából kiderült, az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont egy-egy cég tárcsázása után.
A kutatás szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról — az ügyfelet leszámítva — bárki is tudna. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén. Ez sok esetben olyan hosszú időnek bizonyul, hogy a hívók nagy része nem hajlandó kivárni, inkább más szálláshely után néz-minderről a Békés Megyei Hírlap számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. Április 26. 10:08, szombat | Belföld
Az 1000-2000 lakosú települések italüzletei is pályázhatnak a 3 millió forintos támogatásra
Az 1000-2000 lakosú települések italüzletei is pályázhatnak a 3 millió forintos támogatásra
2025. Április 26. 10:08, szombat | Belföld
Varga Mihály: a tartós árstabilitás elérése áll a monetáris politika fókuszában
Az elmúlt hetekben fokozódó geopolitikai feszültségek növelték a globális kockázatokat -
2025. Április 26. 10:07, szombat | Belföld
Giorgia Meloni olasz miniszterelnökkel tárgyalt Orbán Viktor
2025. Április 26. 10:05, szombat | Belföld
Ferenc pápa búcsúztatása - Ma helyezik végső nyugalomra a katolikus egyházfőt
Ma helyezik végső nyugalomra Ferenc pápát, a gyászszertartás délelőtt 10 órakor kezdődik a vatikáni Szent Péter-bazilika előtti téren.